نتایج کنکور دانشگاه آزاد 96
نوشته شده توسط : khajenasir

نتایج کنکور دانشگاه آزاد 96

 

 

کنکور آزاد 96  در روزهای 15 و 16 تیر ماه برگزار می شود.

آزمون سراسری  و آزاد سال 96 برای داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی،‌علوم تجربی،‌علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی همانند آزمون سال گذشته در یک مرحله برگزار می‌شود و داوطلبان باید در یک جلسه به سوالات عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی خود پاسخ دهند.

ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 96  از طریق سامانه اینترنتی سازمان سنجش انجام می شود.طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش و دانشگاه آزاد اسلامی ، داوطلبان می توانند از روز 19 تا 28 بهمن ماه 1395 با مراجعه به آدرس www.sanjesh.com نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان برای پذیرش در رشته های دانشگاه آزاد که پذیرش آنها بر اساس آزمون است باید در آزمون سراسری شرکت می کردند و پس از اعلام نتیجه اولیه و دریافت کارنامه برای انتخاب رشته به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

نتایج اولیه کنکور آزاد 96 به صورت کارنامه تنظیم می شود.

نتایج اولیه آزمون آزاد 96 در مرداد ماه 96 اعلام خواهد شد.داوطلبان باید با به همراه داشتن اطلاعات ثبت نامی، جهت مشاهده کارنامه اولیه خود اقدام و در صورت مجاز بودن نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبین بعد از ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد و سراسری و اعلام نتایج اولیه اقدام به انتخاب رشته محل کنند. پذیرفته شدگان مجازند برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 20  رشته محل و برای انتخاب رشته دانشگاه های سراسری 100 رشته محل را به ترتیب انتخاب کنند.

نتایج نهایی آزمون سراسری و آزاد نیز در دهه آخر شهریور ماه 1396 اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون آزاد شرکت نکرده و متقاضی پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد هستند ابتدا باید با پرداخت هزینه مربوط برای هر یک از گروه‌های آزمایشی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و با تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نامی نسبت به درج کدرشته محل‌های انتخابی براساس اولویت و علاقه‌مندی در فرم انتخاب رشته اقدام و در پایان شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی خود را از سیستم دریافت کنند.

 

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره

کنکور دانشگاه آزاد 96 با سامانه صدای مشاور

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: نتایج کنکور دانشگاه آزاد 96 , نتایج اولیه کنکور دانشگاه آزاد , نتایج اولیه کنکور آزاد 96 , نتایج اولیه کنکور 96 , نتایج اولیه کنکور دانشگاه آزاد 96 97 , نتایج کنکور آزاد , نتایج اولیه کنکور دانشگاه آزاد , نتایج اولیه کنکور , زمان اعلام نتایج اولیه کنکور آزاد 96 , زمان اعلام نتایج اولیه کنکور آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: